مجموعه مرغکده شما را به خرید بهترین تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش جت هیتر برقی مرغداری

آنچه در این مقاله می خوانید...

جت هیترجت هیتر برقیخرید جت هیتر
جت هیتر برقی

جت هیتر برقی یکی ار انواع جت هیتر های موجود در بازار می باشد .جت هیتر برقی برای تولید نیروی گرمایشی با استفاده از نیروی برق طراحی شده و به بازار عرضه شده است تا در مکان های مناسی مورد استفاده قرار بگیرد.

جت هیتر

جت هیتر دستگاهی است که از طریق تولید هوای گرم موجب افزایش دمای محیط می­ گردد.  جت هیترها دارای راندمان بسیار بالایی هستند.  استفاده از آنها دارای توجیه اقتصادی است. با توجه به اینکه هدررفت انرژی گرمایشی این دستگاه بسیار پایین است. جت هیترها در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش طراحی و تولید و در اختیار مشتری قرار می گیرند. این محصول در کشورهای مختلفی تولید می شود که به شرح زیر می باشد.

کشورهای تولیدکننده جت هیتر

  • ایران
  • هلند
  • ایتالیا
  • چین

جت هیتز برقی

جت هیتر برقی

جت هیترهای برقی یکی از انواع جت هیترها است که  فرایند گرم شدن از طریق روشن و گرم شدن المنت­ هایی که داخل هیتر تعبیه شدند، صورت می­ گیرد که طی این عمل گرما تولید می­ شود و سپس جریان هوای سرد بوسیله فن­ هایی که در پشت دستگاه تعبیه شده است، وارد محفظه دستگاه می­ شود و پس از عبور از جلوی المنت­ ها هوای مذکور گرم شده و موجب گرم شدن محیط مورد نظر می­ شود.

جت هیتر برقی

خرید جت هیتر

خرید جت هیتر به راحتی با مراجعه به سایت ها و از طریق  اینترنت به راحتی امکان پذیر می باشد. مشتری می تواند با مراجعه به سایت از مشخصات محصول مورد نیاز خود آگاه شده و با در نظر گرفتن نیاز خود جت هیتر مورد نیاز را انتخاب نموده و خریداری نماید. جت هیتر یک محصول حائز اهمیت است که در سالن های مرغداری مورد نیاز می باشد . به همین دلیل در انواع گوناگونی تولید می شوند تا مطابق با محیط های مختلف کارایی خوب و مطلوبی داشته باشند. جت هیتر به طور کلی در دو نوع تولید و در اختیار مشتری قرار می گیرد که به شرح زیر می باشد.

انواع جت هیتر

  • دودکش دار
  • بدون دودکش

جت هیتر برقی

واحد فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مرغکده شما را به خرید بهترین تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.