مجموعه مرغکده شما را به خرید بهترین تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی سیستم آبخوری مرغداری

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید اینترنتی سیستم آبخوری مرغداریانواع سیستم آبخوری مرغداریتولید آبخوری دستی و اتوماتیکطرز کار آبخوری نیپلطرز کارکرد آبخوری جامبو
خرید اینترنتی سیستم آبخوری مرغداری

خرید اینترنتی سیستم آبخوری مرغداری دارای چه مزایایی می باشد؟ خرید سیستم آبخوری مرغداری باعث دید کامل محصول همراه با اطلاعات ریز آن است.
خرید سیستم آبخوری مرغداری باعث آسانی این امر می گردد. سیستم آبخوری مرغداری در انواع گوناگون آن در اینترنت در اختیار خریدار قرار می گیرد. اطلاعات ریز محصول و شکل کامل نمایش داده شده از آن باعث خرید اینترنتی آن می گردد.

خرید اینترنتی سیستم آبخوری مرغداری

آبخوری مرغداری در انواع گوناگون آبخوری اتوماتیک و آبخوری دستی می باشد. امروزه به دلیل کاربرد حتمی این وسیله و با پیشرفت تکنولوژی از موارد مدرن استفاده می شود. انواع سیستم آبخوری مرغداری با خرید اینترنتی آن نشاندهنده کارایی بالای آن است. خرید اینترنتی سیستم آبخوری مرغداری در زمان و هزینه صرفه جویی می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر به خرید اینترنتی سیستم آبخوری مورد نیاز خود پرداخته و محصول مورد نظر خود را در اقسی نقاط کشور دریافت نمایید.

خرید اینترنتی سیستم آبخوری

انواع سیستم آبخوری مرغداری

تهیه آب پاکیزه و تازه در جهت پرورش بهبنه طیور بر پایه ی سیستم های آبخوری دستی و سیستم های آبخوری اتوماتیک استوار می باشد. از سیستم های آبخوری دستی بیشتر در سالن های مرغداری سنتی و در واحدهای پرورش طیور که دسترسی به آب لوله کشی وجود ندارد، استفاده می شود. سیستم های آبخوری اتوماتیک با توجه به اینکه مدیریت سیتم آبخوری دستی توسط نیروهای کارگری در سالن های مرغداری صنعتی سخت می باشد، به کار گرفته می شود.

سیستم های آبخوری دستی شامل آبخوری های زیر می باشد:

  • آبخوری دستی لیتری
  • آبخوری دستی کله قندی

سیستم های آبخوری اتوماتیک شامل آبخوری های زیر می باشد:

  • آبخوری اتوماتیک نیپل
  • آبخوری اتوماتیک جامبو

خرید اینترنتی سیستم آبخوری

تولید آبخوری دستی و اتوماتیک

آبخوری دستی و اتوماتیک هر دو در ایران تولید می شود. این ابخوری ها با توجه به استانداردهای جهانی و در کیفیت مطلوب ساخته می شود. آبخوری های دستی اغلب از جنس پلاستیک مرغوب می باشند. مکانیزم آبخوری های اتوماتیک نیز دارای عملکردی خوب و اجزای تشکیل دهنده هر یک از انواع آبخوری های اتوماتیک دارای جنسی مرغوب می باشند.
آبخوری های ساخت ایران با توجه به کیفیت و قیمت مناسب و به مراتب ارزان در کشورهای همسایه نیز دارای محبوبیت می باشند. باید این نکته را نیز در نظر داشت که نمونه هایی که برخی از اجزای آن ساخت کشورهای دیگر باشد نیز در ایران موجود می باشد.

خرید اینترنتی سیستم آبخوری

طرز کار آبخوری نیپل

آبخوری نیپل پیشرفته ترین آبخوری موجود در بازار می باشد. این آبخوری برای انواع پرنده های مختلف در ابعاد گوناگونی طراحی و تولید می شود. می توان ارتفاع آن را با توجه به جثه طیور تنظیم نمود. در سیستم آبخوری نیپل مخزن اب در یک سوی سالن قرار دارد و به یک رشته از ابخوری های نیپل وصل می باشد.
تعداد آبخوری های موجود در هر رشته وابسته به تعداد طیور در حال پرورش می باشد. هر مخزن اب یک ردیف را تامین می نماید . به تعداد ردیف های آبخوری در سالن تعداد مخزن های مورد نیاز تعیین می شود. در آبخوری نیپل با توجه به کاسه تعبیه شده در زیر هر نیپل از خیس و الوده شدن بستر جلوگیری می شود.

خرید اینترنتی سیستم آبخوری

طرز کارکرد آبخوری جامبو

در سیستم آبخوری جامبو، آبخوری به صورت مستقیم به آب شهری بلکه به مخزن وصل می شود. مراحل پر شدن مخزن به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد. در قسمت بالایی آبخوری جامبو یک حفره قرار داره که با استفاده از نخ و قلاب آبخوری رو به صورت آویز در آورده، شلنگ آب به بالای مکانیزم آبخوری متصل می شود.
شستشو و ضدعفونی شدن در سیستم آبخوری جامبو به راحتی صورت می پذیرد. سیستم آبخوری جامبو قابل تنظیم برای تمام سنین طیور می باشد.

واحد فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مرغکده شما را به خرید بهترین تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.