مجموعه مرغکده شما را به خرید بهترین تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت پنجره اینلت ورودی هوا مرغداری

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت پنجره اینلتخرید عمده پنجره اینلت مرغداریفروش پنجره اینلت مرغداری بصورت مستقیماینلت مرغداری :انواع اینلت :اینلت پلی اورتان :مزایای اینلت پلی اورتان :اینلت ورتکس :مزایای اینلت ورتکس :نحوه محاسبه اینلت در یک سالن :
قیمت پنجره اینلت

لیست قیمت پنجره اینلت ورودی هوا مرغداری بر مبنای فاکتور هایی چون اندازه و کارایی پنجره ها مشخص می شود و مشتریان بعد می توانند اقدام به خرید نمایند.
پنجره اینلت ورودی هوا مرغداری از نمونه تجهیزاتی است که در هر مرغداری کوچک و بزرگ ممکن است وجود داشته باشد تا هوا را به خوبی تهویه کند.

لیست قیمت پنجره اینلت

قیمت پنجره اینلت با توجه به کبفبت و ابعاد آن محاسبه میگردد پنجره های اینلت ورودی هوا مرغداری با ایجاد هوایی مطبوع کارایی خود را نشان می دهند تا جوجه های گوشتی و تخمگذار به خوبی رشد کنند.
لیست قیمت پنجره اینلت ورودی هوا مرغداری را از طریق فروشگاه های اینترنتی کسب نماییم تا کامل در جریان قیمت ها قرار بگیریم.

اینلت مرغداری

خرید عمده پنجره اینلت مرغداری

برای خرید عمده پنجره اینلت مرغداری شما می توانید با رفتن به کارخانه یا مراکز نمایندگی این محصول اقدام به خرید آن با قیمت تولید کننده کنید در صورتی که این امر برای شما امکان پذیر نبود شما می توانید با سفارش بصورت تعداد از طریق همین سایت می توانید این محصول را با قیمت مناسب درب مرغداری تحویل بگیرید

فروش پنجره اینلت مرغداری بصورت مستقیم

فروش پنجره اینلت مرغداری بصورت مستقیم جهت سهولت مرغداران بصورت مجازی امکان پذیر می باشد شما اگر می خواهید این پنجره ها را با تعداد بالا خریداری نمایید کافیست با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط برقرار نمایید

اینلت مرغداری :

اینلت یا هواده به منظور بهره وری بهتر و افزایش تولید در سایر سالن های صنعتی نظیر گلخانه ها، مرغداری ها، دامداری ها و … مورد استفاده و با استقبال زیادی روبرو شده است. استفاده از اینلت، به میزان قابل توجهی از استهلاک انرژی می کاهد.

معمولا در برخی اوقات با روشن شدن هواکش فشار منفی در سالن ایجاد می شود برای جلوگیری و جبران افت فشار، اینلت نقش بسیار موثری در آن دارد. و تا جایی برای انتقال  و خروجهوای آلوده محیط و گاز آمونیاک و ورود هوای تازه و پاک تاثیر گذار است.

باید بدانید نصب اینلت ها در سالن مرغداری به وزش جریان باد آن منطقه بستگی دارد. و بایست در مسیر جریان باد نصب گردد.

انواع اینلت

انواع اینلت :

پلی اورتان

ورتکس

 

در روش های سنتی و گذشته برای یکنواختی هوای داخل سالن، از وسایل گرمایشی استفاده می شد طوری که برای خارج کردن هوای سرد به بیرون و گرم نمودن هوای داخل سالن، از وسایل گرما زا استفاده و مصرف سوخت را به مقدار قابل توجهی بالا می برد. و بسیار زمانبر می بود. و در نقطه مقابل با روشن شدن هواکش بیشتر انرژی گرمایشی سریعا از محیط خارج می شد. و ما شاهد مصرف زیاد انرژی و همچنین هدر رفتن آن می شدیم.

اما در امروزه با اینلت های پلی اورتان یا ورتکس دیگر شاهد چنین مشکلاتی نمی شویم.

اینلت پلی اورتان :

این سیستم هوای سرد خارج سالنرا توسط طراحی دریچه آن به زیر سقف هدایت کرده تا با هوای گرم زیر سقف مخلوط شده و در نتیجه هوایی با دمای مطلوب به سر پرندگان فرود آید. اینلت پلی اورتان از فوم پلی اورتان با کیفیت بسیار بالا تولید شده و مجهز به سنسور دو زمانه می باشد. که ابتدا با باز شدن دریچه، هوا از بالای دریچه وارد شده و بعد هوا حدود 30 درصد از زیر وارد سالن گردیده تا بیشترین مقدار تهویه صورت گیرد.قیمت پنجره اینلت پلی ارورتان گرانتر از نمونه های دیگر آن می باشد

مزایای اینلت پلی اورتان :

مقاوم در برابر گرما و سرما

عایق حرارتی

عدم نفوذ نور به داخل سالن

دارای وینچ خودکار

قابل شستشو

عمر طولانی

ضد زنگ و خوردگی

مانع شدن هوای داخل سالن به بیرون

توزیع یکنواخت هوا در سالن

کاهش هزینه

وزن سبک و نصب آسان

مزایای اینلت پلی اورتان

اینلت ورتکس :

معمولا از این مدل در فواصل گرم استفاده می شود زیرا با دو زمانه بودن و طراحی ایرودینامیک، باعث هدایت جریان باد به زیر سقف شده و با در مقابل با خارج شدن حدود 70 درصد هوای داخل سالن به بیرون، به خنک شدن محیط داخل سالن کمک دو چندانی می شود.

مزایای اینلت ورتکس :

قابلیت با و بسته شدن دریچه در دو حالت

جریان بیشتر هوا در سالن

طراحی ایرودینامیک و هدایت هوا به زیر سقف

خروج هوای گرم داخل سالن تا حدود 70 درصد

عمر طولانی

محافظ در برابر گرد و خاک

ضد زنگ

قابل شستشو

کاهش هزینه سوخت

کمترین اتلاف انرژی

کاهش بیماری

نحوه محاسبه اینلت در یک سالن :

یکی از مهمترین عواملی که در محاسبه تعداد اینلت در سالن باید در نظر داشت این است که بایستی در تمامی شرایط آب و هوا و برای تمامی سنین جوجه در نظر گرفته شود و محدود به یک نوع آب هوا و یک از سن یا وزن مرغ صورت نگیرد.

یک اینلت 30*60 سانتی متری معمولا 9  0 متر مکعب هوادهی در ساعت دارد. این عدد موقعیست که درب اینلت تماما باز باشد. ولی در اکثر مواقع درب اینلت تماما باز نیس پس باید به ایننکته توجه داشته باشیم.

به طور مثال سالنی به ابعاد 95*11 متری با ارتفاع 3 متر داریم برای این فضا معمولا 15000 جوجه را جوابگو می باشد. فرض وزن هر مرغ 2 کیلو گرم

با وجود این برای تهویه مرغان نیازمند 15000*1.5*2=45000

حال کل فضای سالن 11*95*3=3135

هر اینلت در دقیقه 15 متر مکعب هوادهی دارد. ما به طور معمول دو دقیقه را در نظر می گیریم. که 30 متر می شود.

پس 3135/30=104  ما به تعدا 104 اینلت نیاز داریم. حال میبینیم با داشتن 104 اینلت می توان 93600 متر مکعب در ساعت هوادهی کرد که مطابق با 15000 مرغ که نیازمند 45000 مرغ می باشد. رسیده ایم.

باید در نظر داشت برای محاسبه به جداول فشار و عرض سالن دقت نمود. این محاسبه برای فشار هوای 10 پاسکال می باشد.

شرکت مرغ کده تولید کننده انواع لوازم مرغداری بوده که با نام تجاری بادرام پلاست مشغول به فعالیت می باشد

 

 

 

 

واحد فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مرغکده شما را به خرید بهترین تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.