مجموعه مرغکده شما را به خرید بهترین تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فن سیرکوله

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت فن سیرکوله :فن سیرکولهاز مزایای فن سیرکوله می توان به موارد زیر نام برد.صادرات فن سیرکوله :خرید آنلاین فن سیرکوله :
فن سیرکوله

فن سیرکوله یکی از هواکش های مورد نیاز در سوله های مرغداری، دامداری، کارگاه های صنعتی، گلخانه ها و پرورش قارچ و … می باشد.این نوع هواکش جهت مخلوط کردن هوای انباشته شده زیر سقف با هوای اطراف محیو سالن می باشد.

قیمت فن سیرکوله :

استفاده از پروانه استیل و شکل گیری قالب هندسی مناسب و همچنین موتور چرخاننده با قدرت بالا مطابق با تولیدات روز دنیا کنترل کیفیت آن توسط مهندسین باعث شده این محصول نسبت به تولید کنندگان دیگر منحصر به فرد باشد. همچنین با مشاهده در سایت و شبکه های اینترنتی در مورد قیمت این محصول و اختلاف زیاد آن با سایر تولید کنندگان پی خواهید برد که این شرکت با دارا بودن تمام مکانیزاسیون های مدرن جهان، با کمترین قیمت در اختیار شما قرار گرفته است.

قیمت فن سیرکوله

فن سیرکوله

همچنین برای یکنواختی دما و رطوبت متناسب در محیو سالن بکار گرفته می شود. و لازم است بدانید بهترین هواکش برای ایجاد فشار تولید شده در و جبران آن است.
فن سیرکوله یکی از مهمترین عناصر تهویه مرغداری می باشد این فن ها معمولا در ارتفاع بالا در نزدیک سقف از روی آن آویزان می شود. تا با بازدهی بهتر و جبران افت فشار و مخلوط کردن هوای گرم زیر سقف با هوای سرد بهترین تهویه را دارا باشد.

از مزایای فن سیرکوله می توان به موارد زیر نام برد.

نصب سریع و آسان
مصرف انرژی پایین
دارای توری محافظ در بدنه
استحکام بالا از جنس استیل
اتصال سیستم موتور به پروانه
هوادهی بالا وبازدهی نسبتا بالا
جلوگیری از تغییرات هوا و مانع فشار منفی
کم صدا بودن
متصل به ترموستات جهت کمترین مصرف انرژی و اتلاف نشدن گرمای ایجاد شده
یکسان سازی دما و رطوبت مناسب
خدمات پس از فروش
گارانتی 18 ماهه

فن سیرکوله با دارا بودن سنسور های هوشمند که بسته به فواصل سال در ارتفاعات متغیر نصب می شود باعث عملکرد بهتر و تهویه سالن مرغداری به موقع بالا بردن راندمان سایر تجهیزات سوله ها می شود.
معمولا در زمستان سنسور ها در ارتفاع پایین نصب شده زیرا همانطور که می دانید به علت سنگینی هوای سرد نسبت به هوای گرم، هوای سرد در پایین ترین سطح می باشد و این موجب سرماخوردن طیور و یا دام می شود. هنگامی که سنسور شروع به استارت می زند فن بکار می افتد تا هوای در ارتفاع بالا را با هوا ی سرد مخلوط کند تا تهویه مناسبی صورت گیرد و در ضمن مانع فشار منفی در سالن می شود.
این روال در تابستان هم عکس آن انجام می گیرد.
از نکات قابل توجه می توان گفت با گرم یا سرد شدن هوا مخصوصا در سالن های طیور، پرندگان کمتر تخم می کنند و یا باخوردن دان و غذای اضافی به جای وزن گیری و به اصطلاح گوشت زدن، تبدیل به فضولات می شوند که در هر صورت موجب ضرر و زیان مرغدار و بالا بردن تلفات و افزایش هزینه را به دنبال دارد.
پس با تجهیز نمودن سالن از هواکش سیرکولهاز راکد ماندن هوا در محیط می توان جلوگیری کرد.

صادرات فن سیرکوله :

شرکت با تلاش بی وقفه توانسته با به روز کردن محصولات خود و رقابت با شرکت های دیگر تولید کننده خارج از کشور در عرصه فروش و صادرات آن گام بلندتری بر دارد و با صادر این فن به کشورهای همجوار خود، اعتماد و جلب رضایت مرغداران را بدست آورد.

خرید آنلاین فن سیرکوله :

با توجه به پیشرفت تکنولوژی اکثریت خریداران از طریق آنلاین، البته با دسترسی به سایت شرکت مربوطه دانش و اطلاع کامل از نحوه ساخت و کیفیت و همچنین قیمت محصول را داشته و یا با مشاوره رایگان برخی از شرکت ها،بهترین گزینه را اتخاب کرده و خریداری می نمایند.
شرکت مرغ صنعت از بزرگترین سایت های فروش عمده تجهیزات مرغداری می باشد و در قبال خرید به صورت آنلاین، شما را از ارسال به تمامی نقاط کشور در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه حمل و نقل برخوردار می کند.

واحد فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مرغکده شما را به خرید بهترین تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.