مجموعه مرغکده شما را به خرید بهترین تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل مرغداری

آنچه در این مقاله می خوانید...

آبخوری نیپل چگونه عمل می کند؟خرید ارزان ترین آبخوری نیپل مرغداریفروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل مرغداری معتبر در ایران
آبخوری مرغداری

فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل مرغداری بهترین مکان برای دسترسی به اطلاعات و نمایش دستگاه است. فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل مرغداری باعث فروش آسان آن برای خریدار می شود.
فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل مرغداری یکی از بهترین مکان های آسان برای شناخت این محصول است.
آبخوری نیپل مرغداری (nipple water fountain) شامل سوزن نیپل، لوله، کاسه (معمولا با ظرفیت پانزده پرنده) و لوازم جانبی دیگر است.
فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل مرغداری با نمایش دستگاه و ارائه جزئیات ریز به ریز محصول باعث فروش آسان آن گردیده است. جنس مناسب معمولا استیل، فاصله متناسب سوزن ها از یکدیگر، جنس خوب لوله نگهدارنده و غیره از عمده ویژگی های آن است.
آبخوری نیپل مرغداری دارای لوله انتقال آب مقاوم به ضربه و مواد شیمیایی است. همچنین برای جلوگیری از نفوذ ذرات ریز موجود در آب و گرفتگی سوزن فیلتر در آن تعبیه شده است.
سیستم قابل اطمینان برای تهیه آب و همچنین سیستم تنظیم فشار باعث کارایی بالای آن گردیده است. که قابل خرید از فروشگاه اینترنتی می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل مرغداری

 

آبخوری نیپل چگونه عمل می کند؟

این سیستم به طور وسیعی در سیستم بستر و قفسهای اتوماتیک مورد استفاده قرار گرفته است.
کاملا بهداشتی بوده و احتیاج به ضدعفونی مکرر ندارد. و از نظر صرفه جویی در مصرف آب بسیار مناسب می باشد.
در این سیستم جریان آب از لوله می گذرد و در فواصل مشخص در بستر و کنار هر قفس سوپاپ های مخصوص تعبیه شده است تا آب به صورت قطره قطره از این سوپاپ ها خارج شود.
طیور به طور متناوب به این سوپاپ ها نوک می زنند. به این ترتیب موجب می شوند که آب از دهانه سوپاپ به طرف پایین جریان پیدا کند.
شایان ذکر است که این نوع آبخوری  ها برای جوجه های قبل از سن یک هفتگی در قفس قابل استفاده نیست.
از مزايای بارز آبخوري نيپل، كاهش هزينه هاي كارگري مي باشد.
بعضي از سيستمهاي آبخوري دستي مانند آبخوريهاي زنگوله اي و فنجاني شكل، همواره نياز به تعويض مداوم و روزانه و همچنين ضدعفوني مكرر دارند.

آبخوری نیپل چگونه عمل می کند؟

 

خرید ارزان ترین آبخوری نیپل مرغداری

اگر به دنبال خرید ارزان ترین آبخوری مرغداری موجود در بازار هستید، ابتدا باید به قیمت ها دسترسی داشته باشید.
شما می توانید لیست قیمت خرید آبخوری مرغداری موجود در بازار را از نمایندگی ها و مراکز معتبر دریافت کنید هم می توانید به سایت هایی که برای این امر تعبیه شده اند مراجعه کرده و از طریق تماس با کارشناسان از قیمت ها آگاهی یابید و ارزان ترین آبخوری مرغداری موجود در بازار را به راحتی پیدا کنید و خریداری نمایید.
در خصوص قیمت آبخوری های دستی با توجه به اینکه، این دسته حسب مقدار مخزن گنجایش مختلف است و در خصوص قیمت سیستم های اتوماتیک با توجه به ابزار به کار رفته و نوع شرکت قیمت گذاری به صورت جزئی امکان پذیر نیست و برای هر مورد نیاز به بررسی میدانی و دقیق است.
که شما می توانید برای دستیابی به هرکدام با کارشناسان ما ارتباط حاصل کنید.

 

خرید ارزان ترین آبخوری نیپل مرغداری

 

فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل مرغداری معتبر در ایران

فروشگاه اینترنتی صنعت مرغ فعالیت خود را در سال 1390 به صورت اینترنتی با هدف حذف واسطه های فروش تجهیزات و لوازم دام و طیور و فروش مستقیم از کارخانه با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب و ارسال به سراسر کشور آغاز نموده و همواره سعی خواهد نمود جدیدترین و بهترین محصولات و تجهیزات حوزه دام و طیور را به صورت مستقیم عرضه نماید.
زیرا از آنجایی که تعداد بیشماری در صنعت مرغداری در حال فعالیت هستند، بنابراین باید فرایند خرید و فروش تجهیزات مرغداری را تا حد ممکن آسان نمود.

 

فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل مرغداری معتبر در ایران

به همین منظور مجموعه فروشگاهی صنعت مرغ همواره سعی خواهد نمود یکی از کاملترین فروشگاه های صنعت دام و طیور را به شما عرضه نماید.

واحد فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مرغکده شما را به خرید بهترین تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.