مجموعه مرغکده شما را به خرید بهترین تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سازنده هواکش مرغداری صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

هواکش مرغداری صنعتی :هواکش سیرکوله سقفیمزایای هواکش مرغداری صنعتی :مزایای هواکش سیرکوله :قیمت هواکش مرغداری صنعتی :صادرات هواکش مرغداری صنعتی :

سازنده هواکش مرغداری صنعتی این تجهیزات را در نمونه های مختلفی تولید می کند تا در بیشتر سالن های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد.
هواکش یک نمونه از ابزار های مورد نیاز در مرغداری ها است که در اندازه های مختلف در کارخانه ها تولید می شود. این هواکش ها در قسمت های مختلف سالن ها روی دیوار ها نصب می شود.

هواکش مرغداری صنعتی پره های شان از جنس استیل است و هر چه اندازه پره ها بزرگ تر باشد کارایی شان در مرغداری ها بیشتر می شود.
سازنده هواکش مرغداری این محصولات را به طور عمده تولید می کند تا صاحبان مرغداری ها بتوانند از میان انواع مختلف هواکش مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

هواکش مرغداری صنعتی :

هر محیط سر بسته ای نیاز به تخلیه هوای آلوده نیاز به هواکش آکسیال دارد. هواکش آکسیال در دو مدل خانگی و صنعتی تولید می شود. که می توان از پنکه به عنوان یکی از پر کاربرد ترین فن های آکسیال خانگی نام برد.

به همین صورت برای تخلیه هوا در سالن های بزرگ و با حجم بالا نیاز به هواکش بزرگتر و با قدرت تر می باشد. برای سالن هایی نظیر صنایع مرغداری، کارگاه ها، دامداری ها، پرورش قارچ، استخر ها، تهویه مناسب یکی از شروط حیاتی و بسیار مهم به حساب می آید و این امر بایست در اندک زمان ممکن شکل گیرد.

به همین خاطر توان بالای فن های آکسیال این امکان را برای سالن مرغداری فراهم می آورد.

انواع هواکش مرغداری صنعتی :

  • هواکش در ابعاد 140*140
  • هواکش در ابعاد 120*120
  • هواکش در ابعاد 100*100

هواکش سیرکوله سقفی

هواکش سیرکوله سقفی

هر کدام از هواکش های تولید شده بسته به ابعادشان دارای قدرت و توان بیشتری می باشند. و با توجه به نیاز هر سالن مورد استفاده قرار می گیرند.

هواکش های تولید شده از سه جنس مختلف بسته به خواسته مشتری تولید شده که استیل، گالوانیزه، PPG می باشد. و هر کدام هم در دو قالب سه پره و شش پره به تولید می رسند.

جنس پلاستیک فشره یا همان PPG در امروزه بسیار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است زیرا توان هواکش سه پره PPG با توان هوکش شش پر آن برابری می کند.

فن سیرکوله : برای هر سالنی فن سیرکوله نیاز است زیرا هواکش های دیواری با انتقال هوا خود به خود فشار منفی را در سالن ایجاد می کنند. در مقابل فن سیرکوله با جبران افت فشار، هوای سالن را به شکل مطلوبی در می آورد. و با مخلوط کردن هوای گرم زیر سقف با هوای سرد، ایجاد هوای یکنواخت کرده و با این کار استراحتی به دیگر هواکش ها می دهد. و در نتیجه باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

تمامی هواکش های تولیدی به جهت اتصال مستقیم موتور به پروانه این قابلیت را دارند تا زمان بسیاری را در حال کار کردن باشند. و باد تولید شده خود، موتور پروانه را خنک نگه می دارد.

مزایای هواکش مرغداری صنعتی :

مصرف کم انرژی

کم صدا بودن

توان بالا و بازدهی 90 درصدی

بدون لرزش

امکان خرید تک دور و یا دو دور بودن

عایق در برابر گرما

تعمیرات و نگهداری آسان

نصب آسان و ساده

دارای دمپر به منظور عدم نفوذ نور و اشیا در هنگام خاموشی فن

ضد زنگ زدگی و خوردگی

همچنین فن هایی که از جنس PPG هستند دارای مزایای منحصر به فردی نیز می باشند که می توان از :

استکام بالا

چگالی کم

مقاومت کششی بالا

مقاوم در برابر اسید و باز

بی بو و غیر سمی

شفافیت بالا

نشکن و ضد ضربه

هواکش مرغداری صنعتی

مزایای هواکش سیرکوله :

اخلاط هوای گرم زیر سقف با هوای محیط

یکنواختی دمای داخل سالن و کاهش اختلاف دمایی

دارای سنسور هوشمند

دارای ترموستات

جبران افت فشار در سالن

قدرت مکش و دمنگی بالا

مانع رشد باکتری به دلیل به حرکت در آوردن دائمی هوا

قیمت هواکش مرغداری صنعتی :

هر هواکش با توجه به ابعاد و متریال ساخته شده دارای قیمت های متفاوتی می باشد. این شرکت محصولات و تجهیزات مرغداری خود را با مناسب ترین قیمت در بازار، به فروش می رساند. شما هم می توانید به شکل مستقیم و بدون واسطه تجهیزات تولید شده مدرن ما را از روش آنلاین خریداری نمایید.

صادرات هواکش مرغداری صنعتی :

این شرکت به دلیل به روز بودن در تولید جدید ترین لوازم مرغداری یکی از صادر کنندگان برتر این کشور به کشور های خاورمیانه می باشد. شما هم با خرید یک محصول از ما از کیفیت بالای تجهیزات مرغداری این شرکت مطلع می شوید.

واحد فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مرغکده شما را به خرید بهترین تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.